2010. november 20., szombat

All-Pack-2010 Bukarest

November 10. és 14. közt került megrendezésre Bukarestben az All-Pack kiállítás, amelyet az idén felkerestem.
Már a megnyitás előtt több mint egy órával gyülekezett a bejáratnál a látogatóközönség, akik úgy első pillantásra nem igazán tűntek csomagolástechnikai szakembereknek. Gyanúm tovább fokozódott, amikor néhányuknál egy kosár naposcsibét, vagy éppen egy ketrecnyi nyulat láttam. Olyat már láttam, hogy valaki elviszi a kiállításra kedvenc kutyáját v. macskáját, na de tyúkot? Hamarosan rájöttem, hogy a közönség túlnyomó többségében az All-Pack-al egyidőben megrendezett mezőgazdasági kiállításra jött.


Az All-Pack kiállítás megtekintésével egy röpke félóra alatt végeztem és sok újat nem tapasztaltam.  A kiállításon láttam néhány müanyagdobozt, ládát, hordót, címkézőgépet.



Elszomorító látvány volt számomra a sok elhagyott, üres és kitakart stand látványa. Remélem, hogy senki sem utazott el Bukarestbe csupán ennek a kiállításnak a megtekintése céljából. (Bár a szervezők bizonyára be fogják bizonyítani, hogy a kiállítás rendkívül sikeres volt és érdemes felkeresni.)

Csalódottságomat enyhítette, hogy a jóval nagyobb mezőgazdasági kiállításon sok érdekes gépet és állatot láttam. Bő választék volt díszgalambokból, tyúkokból, nyulakból, birkákból amiket a hazai mezőgazdasági kiállításokon (Agromashexpo) hiányoltam.

Nincsenek megjegyzések: