2008. szeptember 25., csütörtök

Elkészült az MP-2 lábpedálos prés első két mintadarabja

Miközben a saját gyártású MP-1 préssel többezer névjegyet próbáltam kilyukasztani, vízhólyag nőtt a tenyeremen. Ekkor jött az ötlet, hogy gyártsak lábpedálos működtetésü prést, mellyel a munka sokkal termelékenyebb és kényelmesebb. Ez a gép egynlőre még nem kapható, de ezt a két gépet redkívül kedvező 25.000.- Ft +ÁFA áron kínálom annak a hírlevélolvasónak, aki megigéri, hogy a gépet azonnal használatbaveszi és eljuttatja hozzám a tapasztalatait, észrevételeit.




  • Ön hasznosnak talál egy ilyen gépet?
  • Milyen szerszámokat, készülékeket lenne célszű lábpedállal működtetni?
Ossza meg velünk véleményét, amit a további fejlesztések során figylembe veszünk!

2008. szeptember 3., szerda

Signexpo/Digitalexpo

2008 november 27 és 29 közt kerül megrendezésre a Signexpo/Digitalexpo kiállítás a Syma csarnokban, melyen vállalkozásunk is kiállít.
Különösen azért szolgál örömömre ez a kiállítás, mert az utóbbi években a Printexpo/Budatranspack kiállítások csak kétévente kerülnek megrendezésre.
Ön szerint képesek lehetnek ezek a kiállítások csökkenteni azt az űrt, melyet az így kimaradó Printexpo kiállítások jelentenek?

Ön még mire tudná használni az MP-1 stancprést?


Érdekes módon nem a legbonyolultabb alkotásaimmal értem el a legnagyobb sikert.
Az MP-1 mini prés egy meglehetősen primitív szerkezet, mégis világszerte sok igen kreatív ember fantáziáját mozgatta meg.

Néhány tipp, hogy mimindenre lehet használni ezt az ötletes kisgépet:
  • Euro-lyuk készítés, speciális méretben is
  • Saroklekerekítés, sarokvágás
  • Ringlizés
  • Dombornyomás
  • Vágás, hasítás
Önnek milyen ötletei vannak még?

Hol csíp a szúnyog?

Egy elgondolkoztató történet arról, hogy hogyan adhatunk el külföldön is.

Még a 90'-es évek elején, egyik németországi utam során (akkor még nyomdai) termékeimre próbáltam megrendeléseket gyűjteni, igen kevés sikerrel.
A munka fáradalmait hétvégén egy természetvédelmi területen, egy ártéri tanösvényen próbáltam kipihenni. Bár a táj gyönyörű volt, mégis néhány perccel később futásban távoztam, és így tett a többi látogató is, mert a szúnyogok támadása elviselhetetlen volt.
Egy közeli faluban reggelit vásároltam, és megláttam, hogy a szúnyogriasztó most akciós áron kapható. Ekkor jött a ötlet: Mivel már csak néhány volt belőle, megvettem az összes szúnyogriasztót (így a kínáló-dobozkát is megkaptam mellé). Már kellő védelemmel rendelkezve mentem vissza a szúnyogok közé, és egy padon feltűnően elhelyeztem magam mellett a szúnyogiasztót és megkezdtem reggelim elfogyasztását.
Az eredmény: Semmi reklám, semmi erölködés, a kirándulók fordultak hozzám avval a kéréssel, hogy nem adnám-e el értékes kincsemet, amire némi unszolás után és persze párszáz százalékos haszonkulcs mellett hajlandó is voltam. Bár a közvetlen anyagi haszon nem volt túl jelentős, az eset tanulsága felbecsülhetetlen érték volt a számomra.
Ettől kezdve a termékfejlesztésnél abból indultam ki, hogy "Hol csíp a szúnyog" és a siker még engem is meglepett:

  • Nem nekem kell vevők után rohangászni, hanem Ők keresnek meg engem
  • Nem kell árversenybe bonyolódni a konkurenciával (Sőt, amikor kapacitás hiányban szenvedek, akkor megkísérlik áraimat "felalkudni".
  • Kevesebbet és hatékonyabban költhetek reklámra: Nem kell a termékeimet a vevőkre tukmálni, még ha nem is hirdetem meg, a vevők kinyomozzák, hogy milyen új termékeket fejlesztek ki.
  • Kevésbé sürgetnek a vevők, türelmesebben várják, hogy mikor készül el a megrendelt termék

Önnek milyen előnyöket jelentene, ha ilyen termékeket tudna kínálni?